Nieuwe collega, mag ik je voorstellen: Martijn Verheij

Martijn Verheij is vanaf 1 januari 2021 onze nieuwe consultant binnen het team van Salomon.

Met zijn 39 jaar is Martijn de jongste consultant binnen het team. Zelf zegt hij er over “Het voelt weer als of ik weer als junior de grote IT-afdeling kom oplopen met de minste ervaring maar met een gezonde dosis positiviteit en frisse kennis”
Toch is Martijn zeker niet onervaren, hij heeft de laatste jaren zichzelf ontpopt als een verbinder, doorpakker en een kennisdeler. Met ruim 20 jaar ervaring in diverse rollen en functies in de IT-branche komt Martijn het team versterken op het gebied van informatiemanagement, projectmanagement en architectuur.

Technisch Project Management

De laatste jaren heeft Martijn bij meerdere organisaties ondersteuning geboden als technisch projectmanager. “Dit is een rol waarbij je de brug moet zijn tussen management en techniek, Je moet kunnen begrijpen wat de eindgebruiker nodig heeft om zijn/haar werk efficiënt uit te kunnen voeren. En soms moet je letterlijk in zijn/haar stoel gaan zitten om dit te begrijpen.”
Van oorsprong komt Martijn, net zoals veel Salomon collega’s, vanuit de techniek. Maar na een aantal jaren echt in het technische spectrum van de IT te hebben gewerkt begon het business aspect van IT hem steeds meer aan te spreken.
Dit is voor hem ook de primaire reden van de overstap naar Salomon. “Bij Salomon denken wij net even anders, wij zijn geen IT-partner, maar helpen je meedenken in je bedrijfsstrategie waar IT een onderdeel van en aanvulling op is, dit spreekt mij zo aan.
Een groeiend team met veel en diverse kennis. Waar iedereen openstaan om veel van elkaar te leren en dit toe te passen in de praktijk”

De Cloud…

Martijn komt het team van Salomon versterken op het gebied van informatiemanagement, projectmanagement en architectuur. Met geruime ervaring in het begeleiden van migraties naar de Cloud en Office 365.
Martijn wil graag iedereen productiever laten werken met oplossingen vanuit de Cloud. Het maakt hem niet uit welke oplossing, zolang de oplossing maar aansluit bij de klant en hun business. En ‘zomaar’ naar de Cloud migreren is niet aan te raden. Een goede begeleiding in dit proces is van groot belang. Het begint niet alleen bij de business case, maar ook bij de begeleiding en training van de medewerkers. Hierin wil Martijn zijn steentje bijdragen om zo jouw strategie te laten slagen.

Vrije tijd

Martijn is vader van 2 dochters en woont samen met zijn vrouw in het meest rustige puntje van Zuid-Holland, onder de rook van de Keukenhof, en op fietsafstand van het strand. Hij ademt IT en is naast zijn werk altijd bezig om zijn kennis te verbreden en verdiepen. Hij houdt ervan om veel te wandelen en fietsen en steekt hij met grote regelmaat zijn BBQ aan om de lekkerste gerechten te bereiden. Naast zijn activiteiten voor Salomon, is Martijn ook 1 van de presentatoren van de Come Get IT podcast. Een podcast die gemaakt wordt door IT-ers voor IT-ers.

Een mooie aanvulling aan het team van Salomon, wil je graag meer weten over Martijn en wat hij voor u kan betekenen. Maak gerust een afspraak. Digitaal een kop koffie kan altijd!

Contact

Olympisch Stadion 22-24
1076 DE Amsterdam

Telefoon: +31 (0)6 11 58 33 23
E-mail: info@salomon-it.nl 

Nieuwsbrief

Meest recente bericht

Vacature: Security Consultant

Vacature: Security Consultant

Dankzij jouw bijdrage is de klant in staat om zelfstandig continu te verbeteren in zijn digitale omgeving. Daarnaast leg je bedrijfseigen eisen vast ten aanzien van de norm, borgt en verbetert deze. Jouw advies is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.

Van een Security consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, invoering en het onderhouden van een managementsysteem. Dit veelal gericht op informatiebeveiliging, IT-beveiliging en privacy.

Vacature: Service Management Consultant

Vacature: Service Management Consultant

Van een Service Management consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan het invoeren, ontwikkelen en het verbeteren van een Service Management systeem inclusief het tot stand brengen en optimaliseren van de bijbehorende processen en procedures. Tevens ben jij in staat om klanten te adviseren en begeleiden in de selectie en transitie van en naar een nieuwe IT-leverancier. De keuze hiervoor maak je gebaseerd op de feiten en behoeftes van de klant. Jouw advies en begeleiding van de klant is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.