Wel versterken maar niet recruiten

Recruiten doen wij binnen Salomon namelijk niet. Mijn collega Bas van Kaam begon deze blogpagina ooit eens met een artikel genaamd “Wij doen het anders” en dat blijven we doen. In dit artikel wil ik (Eric Kuiper) je daar graag iets meer over vertellen. Om jullie een beeld te geven van waar Salomon zoal mee bezig is gedurende een jaar delen wij zo nu en dan iets op social media, zoals op LinkedIn.

Gave evenementen, Podcasts, blogs, whitepapers, uiteenlopende klanten, projecten, assessments, Roadmaps, soms hoog-over, soms diep-technisch, verschillende werkgroepen, alles om onze klanten en ons netwerk te helpen! Uitdagingen en diversiteit in overvloed.

Van startup naar jong bedrijf met senior expertise

De naam Salomon is ondertussen een bekende in de markt van IT-advies, Roadmaps en Transitie. We groeien op diverse vlakken, leveren kwaliteit en richten ons op een lange termijn relatie met onze klanten en partners. Vanzelfsprekend doen we daar met z’n allen iedere dag ons uiterste best voor.

De lijnen zijn kort met veel ruimte voor eigen inbreng, creativiteit en persoonlijke ontwikkeling. Een gezonde eigenwijsheid helpt om in ons team te passen. Mijn collega’s zijn stuk voor stuk professionals, hebben een eigen mening, zijn senioren binnen hun vakgebied, of gebieden, energiek, soms een beetje vreemd, maar altijd gezellig en bereid om een ander te ondersteunen en-of verder te helpen.

Interactie en synergie is key

Om de vaart erin te houden spreken we regelmatig af op kantoor of een locatie zoals een van der Valk. Momenteel is dit uiteraard veelal virtueel. Want ja, ideeën met elkaar delen, plannen uitwerken of elkaar gewoon even bijpraten kan natuurlijk overal. 

We zijn ambitieus, hebben onze eigen Roadmap helder en zijn altijd op zoek naar mensen die ons team kunnen versterken.

Er is niet een specifieke vacature maar wij zoeken wel naar krachtige collega’s

Tijd voor de volgende stap in jouw carrière? Op zoek om klanten echt onafhankelijk te adviseren? Zie je jezelf als een potentiele collega en dan niet zo’n 13 uit een dozijn verhaal? Bouw je graag mee aan de toekomst van je eigen organisatie en aan die van jouw klanten? Wil je meer weten over de mogelijkheden bij Salomon? Gewoon nieuwsgierig?

Wat de reden ook is, laat het mij weten. Mail, bel of stuur een postduif, dan gaan we dat regelen! We kunnen altijd kennis maken en kijken naar de mogelijkheden. In de avonduren, tijdens je pauze, telefonisch of via Teams, het maakt niet uit. Onder het genot van een kopje koffie of een koud biertje, ik ben niet zo moeilijk.

Ik heb een “to the point” verhaal, en beantwoord al je vragen zo goed en snel als mogelijk.

Contact

Olympisch Stadion 22-24
1076 DE Amsterdam

Telefoon: +31 (0)6 11 58 33 23
E-mail: info@salomon-it.nl 

Nieuwsbrief

Meest recente bericht

Vacature: Security Consultant

Vacature: Security Consultant

Dankzij jouw bijdrage is de klant in staat om zelfstandig continu te verbeteren in zijn digitale omgeving. Daarnaast leg je bedrijfseigen eisen vast ten aanzien van de norm, borgt en verbetert deze. Jouw advies is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.

Van een Security consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, invoering en het onderhouden van een managementsysteem. Dit veelal gericht op informatiebeveiliging, IT-beveiliging en privacy.

Vacature: Service Management Consultant

Vacature: Service Management Consultant

Van een Service Management consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan het invoeren, ontwikkelen en het verbeteren van een Service Management systeem inclusief het tot stand brengen en optimaliseren van de bijbehorende processen en procedures. Tevens ben jij in staat om klanten te adviseren en begeleiden in de selectie en transitie van en naar een nieuwe IT-leverancier. De keuze hiervoor maak je gebaseerd op de feiten en behoeftes van de klant. Jouw advies en begeleiding van de klant is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.