Blog

Vacature: Security Consultant

Dankzij jouw bijdrage is de klant in staat om zelfstandig continu te verbeteren in zijn digitale omgeving. Daarnaast leg je bedrijfseigen eisen vast ten aanzien van de norm, borgt en verbetert deze. Jouw advies is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.

Van een Security consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, invoering en het onderhouden van een managementsysteem. Dit veelal gericht op informatiebeveiliging, IT-beveiliging en privacy.

Lees meer

Vacature: Service Management Consultant

Van een Service Management consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan het invoeren, ontwikkelen en het verbeteren van een Service Management systeem inclusief het tot stand brengen en optimaliseren van de bijbehorende processen en procedures. Tevens ben jij in staat om klanten te adviseren en begeleiden in de selectie en transitie van en naar een nieuwe IT-leverancier. De keuze hiervoor maak je gebaseerd op de feiten en behoeftes van de klant. Jouw advies en begeleiding van de klant is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.

Lees meer

Salomon IT & MVGM: innovatie met oog op de relatie

‘’De samenwerking met Salomon IT heeft ons heel veel gebracht’’ Zegt Cor Treure CIO van MVGM terwijl hij samen met Eric Kuiper, Business Unit Manager van Salomon IT, terugblikt op de samenwerking van de afgelopen anderhalf jaar. Het verloop van het gesprek tussen Kuiper en Treure is exemplarisch voor de gedeelde visie van Salomon IT en MVGM. Het draait voor beide...

Lees meer

Martijn Verheij voor het vierde jaar benoemd tot vExpert

Nog maar net binnen ons team actief en meteen leuk nieuws te melden. Onze collega Martijn Verheij is benoemd tot vExpert vanuit VMWare. Het VMWare vExpert-programma is het wereldwijde programma voor evangelisatie en belangenbehartiging van VMWare. Daarmee is Martijn 1 van de 2100 professionals die wereld wijd erkend worden voor hun bijdrage in het delen van specialiste...

Lees meer

Nieuwe collega, mag ik je voorstellen: Martijn Verheij

Martijn Verheij is vanaf 1 januari 2021 onze nieuwe consultant binnen het team van Salomon. Met zijn 39 jaar is Martijn de jongste consultant binnen het team. Zelf zegt hij er over “Het voelt weer als of ik weer als junior de grote IT-afdeling kom oplopen met de minste ervaring maar met een gezonde dosis positiviteit en frisse kennis” Toch is Martijn zeker niet...

Lees meer

Wel versterken maar niet recruiten

Recruiten doen wij binnen Salomon namelijk niet. Mijn collega Bas van Kaam begon deze blogpagina ooit eens met een artikel genaamd “Wij doen het anders” en dat blijven we doen. In dit artikel wil ik (Eric Kuiper) je daar graag iets meer over vertellen. Om jullie een beeld te geven van waar Salomon zoal mee bezig is gedurende een jaar delen wij zo nu en dan iets op social...

Lees meer

    Contact

    Olympisch Stadion 22-24
    1076 DE Amsterdam

    Telefoon: +31 (0)6 11 58 33 23
    E-mail: info@salomon-it.nl 

    Nieuwsbrief

    Meest recente bericht

    Vacature: Security Consultant

    Vacature: Security Consultant

    Dankzij jouw bijdrage is de klant in staat om zelfstandig continu te verbeteren in zijn digitale omgeving. Daarnaast leg je bedrijfseigen eisen vast ten aanzien van de norm, borgt en verbetert deze. Jouw advies is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.

    Van een Security consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling, invoering en het onderhouden van een managementsysteem. Dit veelal gericht op informatiebeveiliging, IT-beveiliging en privacy.

    Vacature: Service Management Consultant

    Vacature: Service Management Consultant

    Van een Service Management consultant verwachten wij een professionele inzet en drive om bij verschillende klanten een bijdrage te leveren aan het invoeren, ontwikkelen en het verbeteren van een Service Management systeem inclusief het tot stand brengen en optimaliseren van de bijbehorende processen en procedures. Tevens ben jij in staat om klanten te adviseren en begeleiden in de selectie en transitie van en naar een nieuwe IT-leverancier. De keuze hiervoor maak je gebaseerd op de feiten en behoeftes van de klant. Jouw advies en begeleiding van de klant is gebaseerd op een gestructureerde en gefundeerde argumentatie.